ЛОРКА ЕООД доставя поръчаните стоки чрез използване на трето лице – куриер.
Клиентът избира предпочитан куриер от наличните в електронния магазин. Възможните опции са Спиди или Еконт, като Клиентът може да избере доставка до точен адрес или доставка до избран офис на куриер. Клиентът е длъжен да се запознаете предварително с условията на съответния куриер относно условията за предаване на стоките. ЛОРКА ЕООД не носи отговорност за изпълнението и промяна на тези условия от страна на съответния куриер.
При избор на доставка до адрес на Клиента, стоките се доставят на посочения от него адрес и ЛРОКА ЕООД не носи отговорност за недоставяне на стоката в случай, че посочените от Клиента данни са неверни, неточни, непълни или заблуждаващи.
В горните случаи, както и при липса на лице, което да получи стоката или при непотърсване на стока от офис на куриера (ако е избрана такава опция за доставка) , стоката се връща на ЛОРКА ЕООД в сроковете и при условията, определени от съответния куриер, както всички разходи са за сметка на Клиента. Срокът на доставка на стоката и началният момент, от който тече, е определен за всяка стока поотделно при сключване на договора за покупко-продажба. Клиентът получава електронно писмо на посочен от него електронен адрес, указващ статуса на поръчката. При всяка промяна на статуса на поръчка, клиентът ще бъде уведомяван посредством имейл съобщение.
В случай че стоката е налична, същата се доставя в рамките на 3 работни дни. В посоченото време за доставка не влизат почивни и празнични дни.
При изключение ЛОРКА ЕООД си запазва правото да определя по-дълъг срок, за което уведомява Клиента.
В случай, че ЛОРКА ЕООД не е определил срок за доставка, срокът на доставка на стоките е 30 календарни дни, считано от датата, следваща извършване на поръчката чрез сайта на Електронния магазин.
В случай че ЛОРКА ЕООД не може да изпълни договора поради това, че не разполага с поръчаните стоки, той е длъжен да уведоми за това Клиента и да възстанови платените от него суми в срок до 30 календарни дни от датата, на която ЛОРКА ЕООД е следвало да изпълни задължението си по договора.
ЛОРКА ЕООД си запазва правото да променя третото лице извършващо доставката без да предупреждава предварително Клиента, стига това да не променя начина на доставка и да не увеличава цената.
Клиентът трябва да прегледа стоката в момента на получаването й и ако не отговаря на поръчката или има недостатъци да уведоми за това незабавно Доставчика.